czwartek, 25 lipca 2013

Recenzja - Lustra (film)


reżyseria: Alexandre Aja
scenariusz: Alexandre Aja, Gregory Lavasseur
gatunek: horror
data premiery: 2008r.
produkcja: USA, Niemcy, Rumunia














  Ostatnio obejrzałam film pt. "Lustra". Jest to dosyć "lajtowy" horror, szczerze mówiąc nie jest dość straszny. Można powiedzieć, że jeśli ktoś lubi obrzydliwe fragmenty horrorów no to jest okej, ale jak by samo budowanie napięcia nie jest jakieś super udane. Aktorzy w filmie dobrze odtwarzają swoje role, nie jest to jakiś badziew do śmieci jeśli chodzi ogólnie o film. Może się spodobać ludziom którzy nie chcą się aż tak bać na horrorze, co dla mnie jest nie fair wobec horrorów ;P. 

  Cóż nie będę pisać więcej bo dla mnie ten film nie jest zachwycający. Po jego obejrzeniu bardziej miałam nastrój na robienie sobie żartów z fabuły i tego co powinno straszyć, nie wiem czy to dzięki mojemu darowi do barku strachu, czy film faktycznie nie jest straszny. Tak więc jeśli chcecie to obejrzyjcie. Ja jestem nieprzekonana.


  Trailer :


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz