wtorek, 16 kwietnia 2013

In this moment - blood

Tłumaczenie:

Nienawidzę cię za ofiary,które mi składasz
Nienawidzę cię za każdym razem kiedy krwawisz dla mnie.
Nienawidzę cię za to jak się uśmiechasz kiedy na mnie patrzysz.
Nienawidzę cię za to, że nigdy nie przejmujesz kontroli nade mną.
Nienawidzę cię za to, że zawsze ratujesz mnie przede mną samą
Nienawidzę cię za to, że zawsze wybierasz mnie i nikogo więcej.
Nienawidzę cię za to, że zawsze odciągasz mnie od krawędzi.
Nienawidzę cię za każde dobre słowo, które kiedykolwiek powiedziałeś.

Krew, krew, krew, przepompuj jej więcej przez moje żyły.
Zamknij swoją brudną, brudną mordę. Nie jestem szaleńcem.
Krew, krew, krew, przepompuj jej więcej przez moje żyły.
Jestem niegrzeczną, niegrzeczną dziewczyną. Chcę poczuć się zdrowa. [x2]

Kocham cię za wszystko co kiedykolwiek wziąłeś ode mnie.
Kocham cię za sposób w jaki dominujesz nade mną, gdy mnie gwałcisz.
Kocham cię za każdym razem, gdy mnie porzucasz.
Kocham cię za to jak na mnie patrzysz kiedy mnie okłamujesz
Kocham cię za to, że nie wierzysz w to, co mówię.
Kocham cię za to, że nigdy nie dałeś mi iść moją drogą.
Kocham cię za nigdy nie wybawianie mnie od bólu.
Kocham cię za to, że zawsze doprowadzasz mnie do szaleństwa...

Krew, krew, krew, przepompuj jej więcej przez moje żyły.
Zamknij swoje brudną, brudną mordę. nie jestem szaleńcem.
Krew, krew, krew, przepompuj jej więcej przez moje żyły
Jestem niegrzeczną, niegrzeczną dziewczyną. Chcę poczuć się zdrowa. [x2]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz